Search (Don't Edit)

Постоянные читатели

HIDUP INI MUDAH

Aku rasa la kan, hidup ini memang mudah. Saje ulang balik tajuk entry kat atas hehe.Name pun syok sendiri. Ade ke yang baca? Kalau ada baguslah. Lebih merapu dari fakta.Tapi  bolehlah ...untuk ilmu. So aku nak bagi contoh yang kata hidup ni mudah macamana. Contoh la kan, sorang mamat ni tak cintakan perempuan ni. So dia boleh terus-terang saja ngan perempuan tersebut. Yang jadi masalah ialah bila tiada rasa cinta dalam sesebuah hubungan tapi tetap degil nak teruskan juga. Untuk apa? Tu sengaja nak mengundang masalah di kemudian hari namanya. Perempuan pun sama la, pesanan ikhlas dari penaja ni bukan ditujukan kat laki saja. OK that's it. Thanks for your time. See you next time

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Sebarang komen membina adalah di alu-alukan.

Технологии Blogger.

Start Backlink Code

jubah murahFree Automatic Backlink

Entertainment Blogs
Entertainment blogs


tanda




Backlink Checker SEO Tool by monitorbacklinks.com
link directory


Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!
SEO Services

link directory
Blogs Directory

Blogarama - The Blog Directory
Photobucket


Blogged.my
My Ping in TotalPing.com





Feedage Grade A rated





Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Search Engine


web directory
chrisrossell Blog
HQ Arts BlogsHQ Arts Blogs
Directory submission Test your Internet connection speed at Speedtest.net

pgrnk n ppp


Page Rank


В этом гаджете обнаружена ошибка

fdbrnr

Masukkan email anda untuk mendapatkan tips rahsia buat duit dengan internet.:

Sinopsis, Review, Informasi

ntwkblg

->