HIDUP INI MUDAH

Aku rasa la kan, hidup ini memang mudah. Saje ulang balik tajuk entry kat atas hehe.Name pun syok sendiri. Ade ke yang baca? Kalau ada baguslah. Lebih merapu dari fakta.Tapi  bolehlah ...untuk ilmu. So aku nak bagi contoh yang kata hidup ni mudah macamana. Contoh la kan, sorang mamat ni tak cintakan perempuan ni. So dia boleh terus-terang saja ngan perempuan tersebut. Yang jadi masalah ialah bila tiada rasa cinta dalam sesebuah hubungan tapi tetap degil nak teruskan juga. Untuk apa? Tu sengaja nak mengundang masalah di kemudian hari namanya. Perempuan pun sama la, pesanan ikhlas dari penaja ni bukan ditujukan kat laki saja. OK that's it. Thanks for your time. See you next time

评论

此博客中的热门博文

Maksud Kod Di Penyata Resit ATM

Tarikh Tayangan Filem Melayu Terbaru

Pesan Dari Tuhan (Cereka Ahad TV3)