Search (Don't Edit)

Постоянные читатели

LELAKI JUGA PANDAI MERAJUK

Selalu kita dengar orang perempuan je yang kuat merajuk kan? Kononnya nak suruh pujuk le tu. Maklumla, korang kan golongan yang lemah. Sebab tu la kalau laki-laki yang menangis tu dianggap seolah-olah macam perempuan. Hakikatnya lelaki juga punya perasaan dan boleh tersentuh hatinya. Tapi sekeras-keras orang perempuan ni, akhirnya menangis jua. So dipendekkan itu lah salah satu caranya nak wat laki tu jadi serba salah iaitu dengan menangis. Tapi berhati-hatilah kalau korang berpura-pura nangis. Kalau kantoi, sampai bila pun takde orang percaya lagi. Tapi korang nak tau tak, lelaki pun golongan yang pandai merajuk juga. Tapi bukan sekadar nak mengada-ngada. Tapi sebab nak bagi kesedaran kat perempuan tu. Antara sebab mengapa lelaki merajuk dengan perempuan :


  • Kecewa kerana kata-katanya tidak diendahkan
  • Sengaja nak tarik perhatian 
  • Supaya perempuan meminta maaf
Ni saja la 3 sebab utama yang aku tau sebagai seorang lelaki. Kalau korang ada pape nak tambah dialu-alukan. Setakat ni dulu entry saya kali ni. Jumpa lagi di entry akan datang. Wassalam.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Sebarang komen membina adalah di alu-alukan.

Технологии Blogger.

Start Backlink Code

jubah murahFree Automatic Backlink

Entertainment Blogs
Entertainment blogs


tanda




Backlink Checker SEO Tool by monitorbacklinks.com
link directory


Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!
SEO Services

link directory
Blogs Directory

Blogarama - The Blog Directory
Photobucket


Blogged.my
My Ping in TotalPing.com





Feedage Grade A rated





Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Search Engine


web directory
chrisrossell Blog
HQ Arts BlogsHQ Arts Blogs
Directory submission Test your Internet connection speed at Speedtest.net

pgrnk n ppp


Page Rank


В этом гаджете обнаружена ошибка

fdbrnr

Masukkan email anda untuk mendapatkan tips rahsia buat duit dengan internet.:

Sinopsis, Review, Informasi

ntwkblg

->