LELAKI JUGA PANDAI MERAJUK

Selalu kita dengar orang perempuan je yang kuat merajuk kan? Kononnya nak suruh pujuk le tu. Maklumla, korang kan golongan yang lemah. Sebab tu la kalau laki-laki yang menangis tu dianggap seolah-olah macam perempuan. Hakikatnya lelaki juga punya perasaan dan boleh tersentuh hatinya. Tapi sekeras-keras orang perempuan ni, akhirnya menangis jua. So dipendekkan itu lah salah satu caranya nak wat laki tu jadi serba salah iaitu dengan menangis. Tapi berhati-hatilah kalau korang berpura-pura nangis. Kalau kantoi, sampai bila pun takde orang percaya lagi. Tapi korang nak tau tak, lelaki pun golongan yang pandai merajuk juga. Tapi bukan sekadar nak mengada-ngada. Tapi sebab nak bagi kesedaran kat perempuan tu. Antara sebab mengapa lelaki merajuk dengan perempuan :


  • Kecewa kerana kata-katanya tidak diendahkan
  • Sengaja nak tarik perhatian 
  • Supaya perempuan meminta maaf
Ni saja la 3 sebab utama yang aku tau sebagai seorang lelaki. Kalau korang ada pape nak tambah dialu-alukan. Setakat ni dulu entry saya kali ni. Jumpa lagi di entry akan datang. Wassalam.

评论

此博客中的热门博文

Maksud Kod Di Penyata Resit ATM

Tarikh Tayangan Filem Melayu Terbaru

Pesan Dari Tuhan (Cereka Ahad TV3)