Постоянные читатели

on Leave a Comment

MAI SINGGAH PENANG

Antara keunikan Pulau Mutiara ini salah satunya ialah kerana ferinya. Kebetulan hari tu aku jadi penumpang yang 1st skali sampai kat tol dan juga 1st skali naik feri. So aku boleh ambil gambar dari dalam kereta saja (segan jugak kalo orang tengok aku asyik dok 'snap' je gambar). Lagipun dah berpuluh-puluh kali aku naik feri Pulau Pinang ni . Dah lali. Tapi kenapa naik feri tak mabuk laut macam kita selalu naik bot eh? Selain feri Pulau Pinang, ada juga feri pulau-pulau lain. Contohnya Pulau Undan, Pulau Talang-Talang, macam-macam lagi lah. Semua feri-feri ni akan menuju ke Pulau Pinang . Nama-nama pulau tu hanyalah nama yang diberikan untuk setiap feri sebenarnya. Kat bawah ni adalah gambar yang sempat aku 'snap'. Memang hari tu semuanya 1st untuk aku. Sampai tol pun 1st (yang sebelum aku feri dah jalan), naik feri pun 1st, turun feri pun 1st. Seronoknyee...[macam dubak-dubak haha. Semuanya nak 1st!]


Perasan tak ada lampu merah?
Bahagian depan feri
Perselisihan antara feri
Yey! Dah nak sampai..
Paling depan!!
Kawasan ni dekat je ngan jeti feri (Port Weld)
Kompleks Tun Abdul Razak (KOMTAR) pun tak bape jauh dari sini

0 comments:

Отправить комментарий

Sebarang komen membina adalah di alu-alukan.

Технологии Blogger.

Start Backlink Code

jubah murahFree Automatic Backlink

Entertainment Blogs
Entertainment blogs


tanda




Backlink Checker SEO Tool by monitorbacklinks.com
link directory


Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!
SEO Services

link directory
Blogs Directory

Blogarama - The Blog Directory
Photobucket


Blogged.my
My Ping in TotalPing.com





Feedage Grade A rated





Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Search Engine


web directory
chrisrossell Blog
HQ Arts BlogsHQ Arts Blogs
Directory submission Test your Internet connection speed at Speedtest.net

pgrnk n ppp


Page Rank


В этом гаджете обнаружена ошибка

fdbrnr

Masukkan email anda untuk mendapatkan tips rahsia buat duit dengan internet.:

Sinopsis, Review, Informasi

ntwkblg