Search (Don't Edit)

Постоянные читатели

Memang entry aku ni tak penah ada yang bermotivasi langsung. Semuanya menceritakan perkara-perkara yang menyedihkan. Tapi itulah aku. Telah aku berusaha untuk gembira, tapi aku tak berdaya. Berubah....aku dah letih dengar perkataan tu. Lebih mudah bercakap daripada menanggung dan merasainya sendiri. Kepada yang tak penah faham kenapa aku macam ni, lepas tu ambil kesempatan di atas sikap aku yang tak kisah apa orang nak buat kat aku, jangan ingat aku sesenang je nak maafkan OK. Kalau diberi pilihan, aku akan pilih untuk menjalani kehidupan macam orang biasa. Tapi pilihan tu tak diberi kepada aku. Aku hanya layak untuk menanggung dugaan demi dugaan. Lihatlah keadaan aku sekarang. Tak bersemangat, mudah mengalah, kadang-kadang aku biar je orang ambil kesempatan kat aku. Aku nak buat sesuatu yang baik untuk aku sendiri pun kadang-kadang tak dapat . Tak tau la kenapa. Akan ada je halangan. Kat sape la aku nak cerita masalah aku ni. Kalaulah ada....

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Sebarang komen membina adalah di alu-alukan.

Технологии Blogger.

Start Backlink Code

jubah murahFree Automatic Backlink

Entertainment Blogs
Entertainment blogs


tanda




Backlink Checker SEO Tool by monitorbacklinks.com
link directory


Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!
SEO Services

link directory
Blogs Directory

Blogarama - The Blog Directory
Photobucket


Blogged.my
My Ping in TotalPing.com





Feedage Grade A rated





Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Search Engine


web directory
chrisrossell Blog
HQ Arts BlogsHQ Arts Blogs
Directory submission Test your Internet connection speed at Speedtest.net

pgrnk n ppp


Page Rank


В этом гаджете обнаружена ошибка

fdbrnr

Masukkan email anda untuk mendapatkan tips rahsia buat duit dengan internet.:

Sinopsis, Review, Informasi

ntwkblg

->