Search (Don't Edit)

Постоянные читатели

Aku tidak terlalu meminta yang berlebih-lebih. Cuma aku rasa seseorang tidak gembira melihat keadaan ku sekarang. Dia hanya mahukan yang terbaik untuk aku. Kadang2 aku terpaksa lakukan untuk orang lain walaupun sebenarnya itu bukan kemahuanku. Aku masih dihantui peristiwa lampau. Aku masih tak berhenti berfikir kenapa manusia jadi biadap serta rakus. Aku terus berfikir mengapa manusia macam ni masih lagi selamat. Aku amat hairan tentang hal itu. Umur aku makin tua cuma aku bertuah kerana aku rasa aku masih remaja. Tapi aku kehilangan rasa hormat dari orang yang lebih mentah. Ahh, persetankan ia. Bila korang tahu, korang mungkin malu. Dan aku akan terajang korang jatuh dalam loji najis. ...

Aku masih ternanti-nanti masa aku. Bila lah..aku tahu tidak elok untuk meninggi diri. Tapi rasaku ini bukan meninggi diri. Ini cuma tindakan untuk mengelakkan dari dihina. Dah puas aku ditindas oleh orang-orang yang pada dasarnya memang nampak baik sebab berada dikalangan orang yang baik-baik. Rupanya sangkaan aku langsung meleset. Mungkin dunia teramat sangat nak kiamat. Orang baik dan orang jahanam nampak lebih kurang je.

''........sumpahan ape yang dah berlaku ni ustaz....''

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Sebarang komen membina adalah di alu-alukan.

Технологии Blogger.

Start Backlink Code

jubah murahFree Automatic Backlink

Entertainment Blogs
Entertainment blogs


tanda




Backlink Checker SEO Tool by monitorbacklinks.com
link directory


Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!
SEO Services

link directory
Blogs Directory

Blogarama - The Blog Directory
Photobucket


Blogged.my
My Ping in TotalPing.com





Feedage Grade A rated





Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Search Engine


web directory
chrisrossell Blog
HQ Arts BlogsHQ Arts Blogs
Directory submission Test your Internet connection speed at Speedtest.net

pgrnk n ppp


Page Rank


В этом гаджете обнаружена ошибка

fdbrnr

Masukkan email anda untuk mendapatkan tips rahsia buat duit dengan internet.:

Sinopsis, Review, Informasi

ntwkblg

->