Постоянные читатели

on Leave a Comment

Kenyang.............

Akhirnya aku makan juga kat restoran vegetarian. Memang betul la, kebanyakan adalah sayur dan buah-buahan. Kekenyangan aku. Tiada ayam...Tiada daging. Mula2 dia kasi satay. Aku hairan jugak, kate vegetarian.Cane lak leh datang satay? Aku pun makan. Sekali rasa dia macam tepung2 sikit. Macam makan cucur pun ade. Haha. 'Tokono den'. Bukan ape, warna dia selepas disalut dengan kuah kacang nampak macam satay.

Second round dia kasi sup. Leh tahan jugak. Sup dia lemak berkrim. Sup cendawan campur. Macam2 cendawan ada. Dihiris memanjang macam diparut. Mungkin dia campur sos tiram. Leh tahan la. Third round datang pulak drumstick. Aku dah pelik lagi sekali. Ayam? Aku pun gigit dan rasa. Rupenye sayur ape tah aku tak tau name. Kategori macam tauhu gak la tapi dia nipis-nipis gitu. Sayur tu dia lilit-lilit dengan kayu aiskrim. Tapi kayu aiskrim tu tak nampak la. Sebijik macam drumstick ayam. Rasa pun dah nak macam ayam. Aku makan 4 ketul rasanya. Padahal 'time' tu aku dah kenyang sangat dah. Saje la , kang membazir lak. Diorang siap tambahkan untuk aku.

Fourth round baru la datang daging sebenar. Daging ikan. Rasa macam ikan pari masak sambal. Aku dah kenyang sangat tapi entah la kenapa aku gagahkan juga telan. Nasib baik air aku sentiasa ditambah oleh waiter, kalau tak memang aku tak leh telan. Tak silap aku makan dalam 3-4 ketul jugak la. Kemudian datang lagi daging. Daging udang. Disalut macam nestum kot. Manis-manis. Yang tu aku larat telan 2 ketul je kot.

Lepas fourth ape, fifth ek? Datang macam sayur2 kobis bunga, kobis bunga kaler hijau, cendawan. Semua ditaruk dalam satu bekas yang mungkin diperbuat dari tepung sebab aku tak makan pun bekas tu. Dah kenyang sangat dah. Larat makan sayur je. Sixth round baru la nampak nasik. Nasik goreng. Lauk dia macam tauhu . Aku makan la sikit nak rasa. Boleh tahan. Kalau tak kenyang memang sepinggan aku belasah. Itu lah saja kisah aku dan vegetarian pada hari ini. Sekian.

0 comments:

Отправить комментарий

Sebarang komen membina adalah di alu-alukan.

Технологии Blogger.

Start Backlink Code

jubah murahFree Automatic Backlink

Entertainment Blogs
Entertainment blogs


tanda




Backlink Checker SEO Tool by monitorbacklinks.com
link directory


Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!
SEO Services

link directory
Blogs Directory

Blogarama - The Blog Directory
Photobucket


Blogged.my
My Ping in TotalPing.com





Feedage Grade A rated





Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Search Engine


web directory
chrisrossell Blog
HQ Arts BlogsHQ Arts Blogs
Directory submission Test your Internet connection speed at Speedtest.net

pgrnk n ppp


Page Rank


В этом гаджете обнаружена ошибка

fdbrnr

Masukkan email anda untuk mendapatkan tips rahsia buat duit dengan internet.:

Sinopsis, Review, Informasi

ntwkblg