Постоянные читатели

on Leave a Comment
Penah satu pagi aku ke pasar membeli sarapan seorang diri. Aku amat berwaspada takut2 ada mata yang memerhati aku. Memang biasa jika orang melihat aku. Tetapi aku berwaspada pada mata yang memerhati secara tajam kerana besar kemungkinan orang tersebut seperti mempunyai masalah dengan aku. Terutamanya jika orang itu adalah lelaki dan aku tidak kenal. Memang pernah berlaku kat aku peristiwa macam tu. Rupa2nya dia 'lembut'. Mungkin gay kot. Kalau yang macam tu tak mengapalah sebab aku tak rasa dia ada apa2 masalah dengan aku. Bukan apa. Aku cerita ni sebab aku ni dari kecik2 lagi dah selalu kena kacau ngan orang aku tak kenal. Heran betul. Ada yang tak pasal2 tepuk kepala aku cuma nak tanya soalan yang tah apa2. Dah la aku tak kenal b**i hutan tu. Nak diterajang, aku pulak tak bersedia kalau2 b**i hutan tu lagi kuat dari aku. Mesti aku jugak la yang kene walaupun aku betul.

0 comments:

Отправить комментарий

Sebarang komen membina adalah di alu-alukan.

Технологии Blogger.

Start Backlink Code

jubah murahFree Automatic Backlink

Entertainment Blogs
Entertainment blogs


tanda




Backlink Checker SEO Tool by monitorbacklinks.com
link directory


Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!
SEO Services

link directory
Blogs Directory

Blogarama - The Blog Directory
Photobucket


Blogged.my
My Ping in TotalPing.com





Feedage Grade A rated





Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Search Engine


web directory
chrisrossell Blog
HQ Arts BlogsHQ Arts Blogs
Directory submission Test your Internet connection speed at Speedtest.net

pgrnk n ppp


Page Rank


В этом гаджете обнаружена ошибка

fdbrnr

Masukkan email anda untuk mendapatkan tips rahsia buat duit dengan internet.:

Sinopsis, Review, Informasi

ntwkblg