Kenapa entry aku selalu citer sedih.

Orang tanya 'kenapa entry dia ni asyik citer sedih je' ? . Kalau nak tau, entry aku ni citer sedih sebab aku tak happy la. Aku bukan jenis yang extrovert atau outstanding. Dan aku bukannya sedang dalam episod percintaan. In fact aku tak pernah pun bercinta. Umur dah 3 dekad lebih. Aku rasa kalau umur aku tapi belum kahwin pun mesti pernah bercinta. Tak kisah la tak kawin sebab frust ke ape. Memang ade gak orang macam aku ni tapi jarang la. Kemurungan yang makan tahun ni sebenarnya perlahan-lahan menjejaskan kesihatan aku. Ingat lagi mase aku tadika dulu-dulu, arwah tok wan amik aku. AKu nangis sebab tok wan amik aku lambat. Jiwa aku halus. Aku sensitif. Aku manja. Aku tak ganas. Kalau aku ganas pun mungkin sebab aku kurang perhatian.

P.S 1 : Lagenda Budak Setan : AKU BUKAN MENCARI PEREMPUAN, TAPI AKU MENCARI CINTA.

P.S 2 : Sememangnya cinta terhadap Ilahi itu cinta yang hakiki. Tetapi ia berbeza dengan cinta terhadap makhluk. RAMLI AWANG MURSYID. ''Bagaikan Puteri''

Wanita mungkin suke dengan entry ni. Mungkin.....

评论

此博客中的热门博文

Maksud Kod Di Penyata Resit ATM

Tarikh Tayangan Filem Melayu Terbaru

Pesan Dari Tuhan (Cereka Ahad TV3)