Постоянные читатели

on Leave a Comment

Tentang backlinks

Mengikut pengalaman aku dalam backlinks ni, bagi aku suatu kerja yang 'remeh'. Bukan remeh senang.Ni bahasa Perak . Maksudnya macam kerja sia-sia la lebih kurang. Aku dulu buat backlinks sampai 200 lebih nak ke 300. Pagerank mase tu naik ke level 2 daripada 9. Trafik organik dari google sehari hampir mencecah 200. Tapi sekarang? Aku tak tau kenapa makin banyak backlinks yang tiba-tiba hilang dengan sendirinya. Sekarang dah tinggal 120 lebih je. Pagerank alexa dah naik 800 ratus ribu lebih. Dulu masa 200 lebih backlinks, pagerank Alexa aku 400 ke 500 ribu lebih . Sekarang trafik harian kadang-kadang nak sampai 80 pun susah. Tapi yang peliknya, pagerank aku naik ke level 3. Pelik tapi benar. Tak lame lagi drop la tu kot.

0 comments:

Отправить комментарий

Sebarang komen membina adalah di alu-alukan.

Технологии Blogger.

Start Backlink Code

jubah murahFree Automatic Backlink

Entertainment Blogs
Entertainment blogs


tanda




Backlink Checker SEO Tool by monitorbacklinks.com
link directory


Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!
SEO Services

link directory
Blogs Directory

Blogarama - The Blog Directory
Photobucket


Blogged.my
My Ping in TotalPing.com





Feedage Grade A rated





Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Search Engine


web directory
chrisrossell Blog
HQ Arts BlogsHQ Arts Blogs
Directory submission Test your Internet connection speed at Speedtest.net

pgrnk n ppp


Page Rank


В этом гаджете обнаружена ошибка

fdbrnr

Masukkan email anda untuk mendapatkan tips rahsia buat duit dengan internet.:

Sinopsis, Review, Informasi

ntwkblg