Постоянные читатели

on Leave a Comment

Dialog Sepi

Adam : Belum....

Hawa : Takkan takde kot...orang hensem macam awak...

Adam : Sebenarnye...takde ape lagi yang tinggal pada saya. Saya rase macam...saya tak ingin apa-apa lagi.

Hawa : Bunyi macam kecewa je?

Adam : Memang saya pernah dikecewakan pun. Rase nak mati.

Hawa : Tak baik awak cakap macam tu. Kita kan ada agama. Lebih baik awak mengucap.

Adam : Lailahaillallah...wa ash ha du anna muhammadar rasulullah....

Hawa : Kalau awak ingin cerita, saya sudi mendengar...

Adam : Sebenarnya saya kurang suka terhadap perempuan. Ada beberapa sebab. Saya tak faham dengan perempuan. Pada saya, perempuan adalah golongan yang pandai membuat helah. Tidak jujur...

Hawa : Tak semua perempuan macam tu...mungkin awak belum jumpa dengan yang benar-benar ikhlas. Seseorang yang akan mengubah hidup awak. Percayalah...

Adam : Entahlah. Tapi hati ini masih terluka. Sejak kecil lagi saya dah benci perempuan. Bila dewasa, saya dikecewakan lagi, oleh perempuan juga. Saya tak dapat terima semua ni.

Hawa : Saya doakan awak berjumpa dengan seseorang yang benar-benar memahami awak. Yang juga mencintai awak dengan seadanya....

Adam dan Hawa kemudian berjalan  menuju haluan masing-masing. Mereka berdua terpisah...




0 comments:

Отправить комментарий

Sebarang komen membina adalah di alu-alukan.

Технологии Blogger.

Start Backlink Code

jubah murahFree Automatic Backlink

Entertainment Blogs
Entertainment blogs


tanda




Backlink Checker SEO Tool by monitorbacklinks.com
link directory


Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!
SEO Services

link directory
Blogs Directory

Blogarama - The Blog Directory
Photobucket


Blogged.my
My Ping in TotalPing.com





Feedage Grade A rated





Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Search Engine


web directory
chrisrossell Blog
HQ Arts BlogsHQ Arts Blogs
Directory submission Test your Internet connection speed at Speedtest.net

pgrnk n ppp


Page Rank


В этом гаджете обнаружена ошибка

fdbrnr

Masukkan email anda untuk mendapatkan tips rahsia buat duit dengan internet.:

Sinopsis, Review, Informasi

ntwkblg