Sila pertahankan KPOP selagi berdaya

Aku tak faham le ngan orang perempuan. Kuat sangat berdolak-dalik. Bila kite mengutuk perbuatan tersebut, dikaitkan pula dengan artis-artis di dalam filem lakonan. Nak sangat pertahankan KPOP walaupun dah terang-terang bersalah dalam hal ni. KPOP yang dipeluk tu lelaki Korea. Mungkin cantik sangat lelaki Korea tu gamaknye. Sampai tak tahan. Kat Malaysia ni berlambak yang ala-ala KPOP. Kalau dah tak tahan sangat , menikah la.

Bile dah berimej baik, bertudung, faham-faham je la. Orang yang mengutuk ni sebenarnya prihatin. Prihatin sebab tak suke perkara-perkara yang baik dikotori dengan benda-benda yang tak baik. Sebab tu kalau imej dah memang tak bertudung, orang tak la mengutuk sangat.

Dah tak tau nak cakap ape lagi dah. Aku pun sebenarnya dari kecik sakit hati ngan orang perempuan. Tak tau la kenapa. Ade la sebab tapi aku sendiri pun tak pasti. Bile timbul isu macam ni, memang kena la dengan aku yang terlampau prihatin ni.

评论

此博客中的热门博文

Maksud Kod Di Penyata Resit ATM

Tarikh Tayangan Filem Melayu Terbaru

Pesan Dari Tuhan (Cereka Ahad TV3)