Постоянные читатели

on Leave a Comment

Sila pertahankan KPOP selagi berdaya

Aku tak faham le ngan orang perempuan. Kuat sangat berdolak-dalik. Bila kite mengutuk perbuatan tersebut, dikaitkan pula dengan artis-artis di dalam filem lakonan. Nak sangat pertahankan KPOP walaupun dah terang-terang bersalah dalam hal ni. KPOP yang dipeluk tu lelaki Korea. Mungkin cantik sangat lelaki Korea tu gamaknye. Sampai tak tahan. Kat Malaysia ni berlambak yang ala-ala KPOP. Kalau dah tak tahan sangat , menikah la.

Bile dah berimej baik, bertudung, faham-faham je la. Orang yang mengutuk ni sebenarnya prihatin. Prihatin sebab tak suke perkara-perkara yang baik dikotori dengan benda-benda yang tak baik. Sebab tu kalau imej dah memang tak bertudung, orang tak la mengutuk sangat.

Dah tak tau nak cakap ape lagi dah. Aku pun sebenarnya dari kecik sakit hati ngan orang perempuan. Tak tau la kenapa. Ade la sebab tapi aku sendiri pun tak pasti. Bile timbul isu macam ni, memang kena la dengan aku yang terlampau prihatin ni.

0 comments:

Отправить комментарий

Sebarang komen membina adalah di alu-alukan.

Технологии Blogger.

Start Backlink Code

jubah murahFree Automatic Backlink

Entertainment Blogs
Entertainment blogs


tanda




Backlink Checker SEO Tool by monitorbacklinks.com
link directory


Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!
SEO Services

link directory
Blogs Directory

Blogarama - The Blog Directory
Photobucket


Blogged.my
My Ping in TotalPing.com





Feedage Grade A rated





Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Search Engine


web directory
chrisrossell Blog
HQ Arts BlogsHQ Arts Blogs
Directory submission Test your Internet connection speed at Speedtest.net

pgrnk n ppp


Page Rank


В этом гаджете обнаружена ошибка

fdbrnr

Masukkan email anda untuk mendapatkan tips rahsia buat duit dengan internet.:

Sinopsis, Review, Informasi

ntwkblg