Постоянные читатели

on Leave a Comment

Artis adalah golongan yang paling tinggi 'self-esteem'

Golongan artis khasnya dan golongan yang terkenal seperti tokoh politik, ahli perniagaan dan sebagainya, amnya. Betul ke ape aku cakap ni? Belasah je la.. Pada pendapat aku, begitulah..korang faham ke lenggok bahasa aku ni? Buat-buat faham pun takpe.

O.K. Kenapa aku kate golongan artis ni tinggi self-esteem. Sebelum tu, tau ke ape biskut self-esteem ni? Takpe, korang ramai yang dah tahu. Kepada yang belum tahu, self-esteem bukan sejenis makanan melainkan ianya adalah salah satu jenis sifat dan perangai manusia. Self-esteem bermaksud 'keyakinan diri'.

Hujah aku tentang mengapa artis adalah golongan yang tinggi dengan self-esteem adalah kerana mereka sanggup dan rela menjadi pujaan ramai dan juga sanggup jadi terkenal. Dalam banyak-banyak artis yang gembira diselubungi kemahsyuran (betul ke imbuhan aku tu?), ade juga yang kurang bernasib baik dan mengalami tekanan perasaan yang hebat. Dan ini terbukti kerana di dalam majalah dan akhbar ada disiarkan bahawa golongan selebriti juga tak terlepas daripada masalah ketagihan. Aku andaikan, masalah itu berpunca daripada kemahsyuran. Omputih panggil glamour..popularity, famous and so on.


Jadi famous pun tertekan? Aku tak pastilah sebab aku bukan orang terkenal. Orang tak berape kenal pun aku. Tapi tu lah, ape yang aku rasa. Kerana apabila menjadi contoh dan ikutan, ada juga yang datang bersamanya dugaan.

Ibarat mulut orang. Tak semua yang akan bercakap baik-baik sahaja. Tak gitu? Inilah namanya kehidupan. Nak menyesal, lebih baik menyesal sekarang . Maksud aku , kalau berdosa, bertaubatlah, selagi masih hidup.

P.S : Pesanan untuk diri aku jugak..

0 comments:

Отправить комментарий

Sebarang komen membina adalah di alu-alukan.

Технологии Blogger.

Start Backlink Code

jubah murahFree Automatic Backlink

Entertainment Blogs
Entertainment blogs


tanda




Backlink Checker SEO Tool by monitorbacklinks.com
link directory


Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!
SEO Services

link directory
Blogs Directory

Blogarama - The Blog Directory
Photobucket


Blogged.my
My Ping in TotalPing.com





Feedage Grade A rated





Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Search Engine


web directory
chrisrossell Blog
HQ Arts BlogsHQ Arts Blogs
Directory submission Test your Internet connection speed at Speedtest.net

pgrnk n ppp


Page Rank


В этом гаджете обнаружена ошибка

fdbrnr

Masukkan email anda untuk mendapatkan tips rahsia buat duit dengan internet.:

Sinopsis, Review, Informasi

ntwkblg