Search (Don't Edit)

Постоянные читатели

banyak cantik

Kau nampak aku macam muda lagi dari ko, ko suke2 hati je nak suruh aku itu ini. Ko dah la miskin, semua harta aku ko nak pinjam. Aku bukan kedekut, tapi ko tu dah kire buli aku. Buli takpe lagi. Tapi ko buli orang yang lagi tua dari ko yang ko ingat lagi mude dari ko. Bull shit tol la ko. Macam haram. Patut muke macam mat rempit. Baru 20 lebih jer umur. Anak gampang le kau ni.

Manusia macam ko ni bersepah kat luar tu. Cane nak hapus pun aku tak tau. Kalau nyamuk, dah lame aku sembur je ngan ridsect. Tapi ni orang. Haduih. Kecik2 tak nak mati. Ni la padahnye.

Sampai sekarang pun ko tak tau lagi bape umur aku. Ko ingat aku baye2 ko. Mungkin jugak ko ingat aku lagi mude dari ko. Korang pun same. jangan nak tipu. Setakat ni belum ade lagi manusia yang teka umur aku dengan tepat. Bangang nak mampos.

Korang dengki wat pe aku banyak harta. Aku dah tua. Dah lame keje. Banyak le harta aku. Tu pun aku nak kene ajar ke? Korang same je. Suka stereotaip, buat andaian sendiri. Macam setan (bak kata Amanispu)

Len kali kalau terasa ada niat nak buli. Meh sini aku ajar korang. Mule2 bile korang rase je nak buli seseorang, korang bagi la salam dulu. Tanye name , keje kat mane apa yang patut. Pastu tanya dah kawin ke, pastu tanye la UMUR!! . Ade paham? Kalau umur dia lagi mude, lantak korang le nak buli ke ape. Dose korang sendiri yang tanggung.


Kalau minah2 KFC ke , ataupun kaunter2 , atau kedai2 makan. Lagi kebret. Dipanggilnya aku adik? Padahal mude 2 tahun dari aku. Tu le bahana terlebih CONFIDENT. Mude tak sedar diri. Jika tapak kasut aku dah lapar, dia tak kenal dah jantina. Pas tu datang mat rempit nak backup, backup la.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Sebarang komen membina adalah di alu-alukan.

Технологии Blogger.

Start Backlink Code

jubah murahFree Automatic Backlink

Entertainment Blogs
Entertainment blogs


tanda




Backlink Checker SEO Tool by monitorbacklinks.com
link directory


Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!
SEO Services

link directory
Blogs Directory

Blogarama - The Blog Directory
Photobucket


Blogged.my
My Ping in TotalPing.com





Feedage Grade A rated





Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Search Engine


web directory
chrisrossell Blog
HQ Arts BlogsHQ Arts Blogs
Directory submission Test your Internet connection speed at Speedtest.net

pgrnk n ppp


Page Rank


В этом гаджете обнаружена ошибка

fdbrnr

Masukkan email anda untuk mendapatkan tips rahsia buat duit dengan internet.:

Sinopsis, Review, Informasi

ntwkblg

->