Search (Don't Edit)

Постоянные читатели

Carilah yang cantik, tinggalkan yang biasa-biasa

Kalau nak cari pasangan ke, nak buat bini ke, cari lah yang cantik. Yang biasa-biasa just by pass.

Macam beli kereta la. Mesti nak yang puas hati kan. Betul tak? Rasenye benda ni tak payah ajar. Lelaki ramai yang tau. Haha.

Kalau saje2 pilih yang tak berape puas hati. Tu macam cari masalah. Kemudian hari nanti ungkit itu la ini la. Cane?

Lagi satu..kalau tak suke pun, asalkan cantik, ambil je. Karang terlepas. Nyesal.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Sebarang komen membina adalah di alu-alukan.

Технологии Blogger.

Start Backlink Code

jubah murahFree Automatic Backlink

Entertainment Blogs
Entertainment blogs


tanda




Backlink Checker SEO Tool by monitorbacklinks.com
link directory


Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!
SEO Services

link directory
Blogs Directory

Blogarama - The Blog Directory
Photobucket


Blogged.my
My Ping in TotalPing.com





Feedage Grade A rated





Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Search Engine


web directory
chrisrossell Blog
HQ Arts BlogsHQ Arts Blogs
Directory submission Test your Internet connection speed at Speedtest.net

pgrnk n ppp


Page Rank


В этом гаджете обнаружена ошибка

fdbrnr

Masukkan email anda untuk mendapatkan tips rahsia buat duit dengan internet.:

Sinopsis, Review, Informasi

ntwkblg

->