Tiada beza antara lelaki playboy dan perempuan gila

Lelaki playboy, kasanova, hidung belang, dan macam-macam lagi, takkan ada bezanya jika dibandingkan dengan suatu jenis golongan perempuan yang dipanggil sebagai 'perempuan gila'

Golongan lelaki seperti yang telah disebutkan tadi, akan dicaci dan dikeji oleh golongan wanita. Tetapi, 'perempuan gila' juga sebenarnya akan mendapat 'habuan' yang lebih kurang sama seperti golongan lelaki yang telah disebutkan tadi.

Rasenya tak perlu dihuraikan panjang lebar mengenai lelaki yang 'tak baik' kerana ramai yang dah sedia maklum. Cuma masalahnya, 'perempuan gila' mungkin suatu fenomena atau penyakit yang baru wujud. Mungkin juga telah wujud dari dulu tapi ramai yang tak sedar.

'Perempuan gila' sifatnya sama seperti lelaki yang suke banyak-banyak pasangan. Dia pun suke tukar-tukar pasangan. Biasanya perempuan adalah sinonim dengan sifat penyayang dan sebagainya. Namun begitu, 'perempuan gila' adalah sebaliknya. (korang mungkin cakap, dah name pun gila, mesti lah ade 'wiring short' sikit, kan? tapi nanti dulu...)

Korang takkan tahu samada perempuan tersebut 'perempuan gila' atau tidak. Ia sukar dikesan. Ringkas cerita, aku senaraikan lah ciri-ciri tersebut :


  • korang akan kerap disalahkan hanya oleh sebab yang tak masuk akal. mungkin juga kerana perkara yang dianggap remeh.(kalau pasangan korang 'perempuan gila')
  • 'perempuan gila' kerap akan menyalahkan takdir di hadapan sesiapa sahaja. especially kalau korang merupakan kekasih kepada 'perempuan gila'. 
  • 'perempuan gila' akan beritahu dia 'cinta' atau sayang . tapi dia sendiri pun tak tahu samada dia benar-benar sayang atau tidak kepada orang tersebut.
  • banyak menimbulkan masalah yang disengajakan, tapi dia akan buat supaya orang ingat dia tak sengaja.
Nak tahu dari mana sumber aku dapat? jawapannya adalah...PENGALAMAN...

评论

此博客中的热门博文

Maksud Kod Di Penyata Resit ATM

Tarikh Tayangan Filem Melayu Terbaru

Pesan Dari Tuhan (Cereka Ahad TV3)