Постоянные читатели

on Leave a Comment

Jangan kasihan terhadap orang perempuan

Adakah penulisan ku ini sesuatu yang kontroversi? Sudah tentu. Cuma aku tak tahu , kalau-kalau kes ini akan dibawa ke mahkamah, hanya kerana sebuah penulisan. Haha...

Pada ku, juga pada orang-orang yang bersetuju dengan ku. Orang perempuan ni pandai berdrama swasta air mata. Diorang memang pakar bab mengalirkan air mata bagi meminta belas kasihan. Lelaki yang tak de pengalaman, atau budak-budak lelaki yang awal 20-an dan belum mencecah 30 tahun, dan juga yang tidak berpengalaman dalam perhubungan percintaan, pasti akan terpedaya dengan air mata orang perempuan..

Air mata orang perempuan lebih palsu daripada air mata budak-budak. Kita mesti kasihan kalau budak-budak menangis. Tapi jangan terlalu kasihan jika seorang perempuan yang menangis. Lebih-lebih lagi kalau perempuan tu cantik. Diorang semua adalah pelakon drama yang layak menerima anugerah pelakon wanita terbaik.

Aku bercakap sebagai seorang yang lahir di awal tahun 80-an. Dah 30 lebih. Biasanya umur macam aku ni memang dah ade pengalaman. Bukan nak jamin bahawa aku takkan terpedaya lagi. Cuma orang-orang yang pintar, memiliki sekurang-kurangnya ijazah di dalam bidang tertentu, seperi kedoktoran, kejuruteraan, sains sosial, akauntan, perniagaan dan sebagainya, lebih 'kurang' kecenderungannya untuk diperdaya oleh perempuan cantik yang berhati busuk. Kebiasaannya begitulah, muka cantik akan mempunyai hati yang jahat. Paling kurang pun, dia akan guna kan kecantikannya untuk mendapatkan kelebihan daripada orang lelaki. Kebiasaannya, lelaki biasa akan mudah tewas dan akhirnya menjadi bangang dengan mengikut sahaja kehendak perempuan cantik.

Aku walaupun perempuan tu tak cantik, aku tetap tak bagi peluang. Aku pukul rata. Kalau yang tak cantik pun aku tak bagi muka, apatah lagi kalau dia cantik, lagi lah aku berkeras. When I say no, thats mean no. Walaupun aku tahu, perempuan ni memang suka mengata . Aku akan jadi mangsa mulut busuk macam loji najis diorang. Mesti diorang akan sebar cerita pasal aku yang tak gentlemen atau tak adil dan sebagainya. Pas tu kau nak buat apa? Panggil abang sado? Aku panggil bodyguard...dengan kau-kau nanti muka pecah. Jangan main-main....

Aku ni kira adil juga, walaupun aku menyumpah orang perempuan, aku juga menyumpah orang lelaki. Sebab aku bukan pondan. Masalahnya, jenayah seperti ragut, rempit, gaduh, buli, hisap ganja dan lain-lain banyak dilakukan lelaki. Sebab tu aku akan menyumpah orang-orang yang terlibat, yang kebanyakkannya lelaki. Namun harus diingat, zaman sekarang, orang perempuan juga ada terlibat dalam kes-kes jenayah yang disebutkan. Walaupun ia amat terpencil, tapi ia tak mustahil . Bayangkan apabila seorang perempuan ingin membuang air kecil. Benarkah diorang langsung tak boleh membuang air secara berdiri seperti lelaki? Fikirkan...

Oh ya, kau nak kata penulisan ku ini tidak mencerminkan kepintaran seseorang yang mempunyai kelulusan akademik? Kau salah....sebab kau salah. Kau salah....kau....salah!!

P.S : Aku adalah seorang pemegang ijazah. First class or second class? Who cares???

P.S.2 : Dah kawin baru nak jadi baik? Apesal kau tak nak baik sebelum kau kawin lagi? Rempit...rempit...

P.S.3 : Kalau dah taik ganja tu, mengaku je la. Muke kau tu dah ade cop ganja. Kau nak sorok macam mane? Kau dah insaf pun tetap orang kenal sape kau yang dulu. Bangsat...

0 comments:

Отправить комментарий

Sebarang komen membina adalah di alu-alukan.

Технологии Blogger.

Start Backlink Code

jubah murahFree Automatic Backlink

Entertainment Blogs
Entertainment blogs


tanda




Backlink Checker SEO Tool by monitorbacklinks.com
link directory


Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!
SEO Services

link directory
Blogs Directory

Blogarama - The Blog Directory
Photobucket


Blogged.my
My Ping in TotalPing.com





Feedage Grade A rated





Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Search Engine


web directory
chrisrossell Blog
HQ Arts BlogsHQ Arts Blogs
Directory submission Test your Internet connection speed at Speedtest.net

pgrnk n ppp


Page Rank


В этом гаджете обнаружена ошибка

fdbrnr

Masukkan email anda untuk mendapatkan tips rahsia buat duit dengan internet.:

Sinopsis, Review, Informasi

ntwkblg